Microsoft Server 2008 ve 2012 .Net Framework 3.5 yükleme



2008 yada 2012 yükleme cd içerisinde source klasörünün pathı belirtilerek cmd yönetici haklarıyla çalıştırılıp c:\wındows\system32\ altında aşağıdaki komut çalıştırılır
Dism.exe / online/Enable-Feature /featurename:NetFX3/tüm /Source:F:\sources\sxs /LimitAccess
dism /online /enable-feature /featurename:netfx3 /all /source:F:\sources\sxs /limitaccess

.NET Framework 3.5 (.NET 2.0 ve 3.0 dahil) etkinleştirme adımları şunlardır çevrimdışı modda özelliği:
Adım 1:
Windows 8 DVD veya mount ISO görüntü ekleyin. Bu özellik, kaynak E:\sources\sxsklasöründe bulunabilir. (Bu durumda E: kullanıcının sürücü harfi üzerinde kullanıcının yüklenen Windows 8 ortam.)
Adım 2:
Açık CMD.EXE yönetici ayrıcalıklarına sahip.
Adım 3:
Aşağıdaki komutu çalıştırın
Dism.exe / online/Enable-Feature /featurename:NetFX3/tüm /Source:E:\sources\sxs /LimitAccessve
.NET Framework 3.5 yüklenmesi tamamlandıktan sonra özelliğinin etkin olduğunu görebilirsiniz.

Yukarıda belirttiğim işlemde sorun yaşarsanız;
1. Adım- command prompu admin olarak açınız.
2. Adım- X:\ 2012 yada 2008 cd yada isonuz
3. Adım- CD/iso da bulunan dostylar kopyalanır.
xcopy X:\sources\sxs\*.* c:\net35 /s
4. Adım- Aşağıdaki komut çalıştırılır
Dism.exe /online /enable-feature /featurename:NetFX3 /All /Source:c:\net35 /LimitAccess
5. Adım- sucsess

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ROBOCOPY KOMUTLARİ VE BİR KAC ORNEK

Bat Dosyası ile dosya silme

Dell iDRAC 6 Configuration.